إيمان الحصري عن فترة أزمتها الصحية: من أكتر الحاجات اللي وجعت قلبي الكائن ده

إيمان الحصري عن فترة أزمتها الصحية: من أكتر الحاجات اللي وجعت قلبي الكائن ده

كشفت الإعلامية إيمان الحصري، عن واحدة من الصعوبات التي واجهتها أثناء وعكتها المرضية، مشيرة إلى أن أزمتها كانت تتمثل في من الذي سوف يرعى كلبها بعد وفاتها.

وكتبت عبر حسابها الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي “فيسبوك”: “لازم أعترف ان زي اليومين دول السنة اللي فاتت كانت من اكتر الحاجات اللي واجعة قلبي الكائن ده ، كنت بفكر هيعمل إيه في الدنيا لوحده الأهبل ده”

ووجهت الشكر للإعلامية منى الشاذلي على استضافتها للكلب أثناء مرها، قائلة: “بالمناسبة أتسألت كتير عن الفترة اللي سافرت فيها للعلاج هو كان قاعد فين و مع مين !
و دي فرصة بصراحة أشكر منى الشاذلي زميلتي و صديقتي العزيزة و بناتها أقرب و أحب مخلوقتين في الدنيا لقلب بنتي … منى استضافته بكل الحب و الاهتمام و الرعاية في بيتها”.

إيمان الحصري عن فترة أزمتها الصحية: من اكتر الحاجات اللي وجعت قلبي الكائن ده
إيمان الحصري رفقة كلبها

سبب هجوم إيمان الحصري على الجمهور

من ناحية أخرى، وجهت الاعلامية إيمان الحصري تعليقات هجومية عبر حسابها على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، وذلك بعد انتشار تعليقات ساخرة عن الحرب بين روسيا و أوكرانيا .

وقالت الحصري، عبر صفحتها بموقع فيسبوك هو ازاي بني آدم يقدر يشوف صورة لأي سيدة أوكرانية بائسة بتجري لوحدها ولا مع عيالها ولا مع اخواتها فزعا وخوفا وقهرا من الحرب وياخد الصور التعيسة دي يحولها لكوميكس!! لأ ويكتب كمان عليها تعليقات لزجة وسخيفة ولا إنسانية وعنصرية.

وأضافت قائلة: المفروض كدة حبيبي هو دمه شربات يعني!! والله العظيم حضرتك مش دمك اللي خفيف.. ده عقلك يا فندم.

Print Friendly, PDF & Email