ميار الببلاوي ورسائل "باكية" عن صحة ابنها و"أنانية الناس"

ميار الببلاوي ورسائل "باكية" عن صحة ابنها و"أنانية الناس"


أعلنت الفنانة المصرية المعتزلة ميار الببلاوي تعرض ابنها لأزمة صحية وأن حالته حرجة.

ونشرت ميار الببلاوي على صفحتها على موق "فيسبوك": "إيه ده إيه الدنيا دي إيه الناس دي إيه الواحد عايش في كوكب لوحده ملهوش حد ولا يفرق مع حد كلوا يالا نفسي ولو ليه مصلحة يعملك نفسه مروحة ولا ملوش متلزموش".

وقالت:" دي كلمة ست طيبة لقتني ببكي في المسجد بتاع المقابر وقالتلي دموعك غالية وفريها الجايات كتير والله استغربت كلامها وكأنها بتأهلني للي جاي النهاردة".

وأضافت ميار الببلاوي: "ابني من الصبح بيموت بين إيدي بيرجع وبيتلوي من المغص ودكاتره داخلة ومحاليل وحقن وأدوية وبكرة امتحانه الصبح لأنه في بكالوريوس ودي آخر مادة طبعا كده خلاص مفيش أمل إلا بمعجزة من عند ربنا لإنه رايح راس في راس والسخونية 40 ألاقي حد حقير كلمني وبحكيله إن ابنى تعبان وبيموت من المغص وبيصرخ يطلب الطلب اللي هو عاوزه ويقفل..عاوزه  أقول الله ما يحوج حد لحد بس بعد الضنى مفيش وكده حلو أوي".

افاق عربية

حالة ابن ميار الببلاوي

وقالت ميار الببلاوي، في تصريحات لوسائل إعلام محلية إن حالة نجلها تزداد سوءًا منذ يومين، ويتابع مع الطبيب في المنزل، وتم تشخيص حالته بأنه يعاني من جرثومة سيطرت على الأمعاء بشكل كامل؛ وسببت له المزيد من الألم.

وأكدت أنه في المرحلة النهائية من بكالوريوس الاقتصاد والعلوم السياسية، متمنية أن يعبر من هذه المرحلة بأمان.

وأضافت و"هي منهارة من البكاء": "الدكاترة قالوا إن عنده جرثومة ماسكه الأمعاء، وألمها صعب، والنهاردة الحمد الله بقى أفضل، وأخذ حقن كتير جدًا، عنده امتحان آخر مادة ليه النهاردة، هو في بكالوريوس اقتصاد وعلوم سياسية، وآخر مادة ملهاش إعادة، ولو بعد الشر حصل حاجة فيه؛ هيعيد السنة عشانها".

وأشارت ميار الببلاوي، إلى أن حالته غير مستقرة ولم تكن تسمح له بالذهاب لأداء امتحان آخر العام، ولكن أصدقائه كانوا حريصين على الذهاب معه إلى الامتحان.

وأضافت: "تعبي وشقايا 22 سنة، دلوقت مستنية بس تلفون من ابني يقولي إنه حلّ في الامتحان، إن شا الله يجيب مقبول، يعدي بس، ده جايب امتياز في كل المواد اللي عدت، وكان نفسي أفرح النهاردة إن أنا خلصت مشواري التعليمي معاه.. هو مالوش أبّ، محدش ربى ابني معايا".

افاق عربية

ميار الببلاوي ورسائل "باكية" عن صحة ابنها و"أنانية الناس"

تعليقك ورأيك يمكنك كتابه مشكلة او أستفسار !

ترند أفاق عربية اليوم والأكثر زياره للساعه

رقم المقال الصورة اسم المقال عدد الزيارات

أحدث وأهم الترندات و عمليات البحث الرائجة الأن في السعودية والعالم !

أحدث المقالات من أفاق عربية

مدحت العدل يوجه رسالة لـ ياسمين صبري: "لو اهتميتي بـ التمثيل أكتر من الشكل هتبقي في حتة تانية"
مدحت العدل يوجه رسالة لـ ياسمين صبري: "لو اهتميتي بـ التمثيل أكتر من الشكل هتبقي في حتة تانية"

تعرف على التالي مدحت العدل يوجه رسالة لـ ياسمين صبري: "لو اهتميتي بـ التمثيل أكتر من الشكل هتبقي في حتة تانية"، 04 46 م الخميس 25 أبريل 2024 كتبت سهيلة أسامة وجه السيناريست مدحت العدل رسالة للفنانة .، عبر ترند 24 النجوم والمشاهير، علما ان هنالك العديد من المهتمين بمتابعة الحدث مدحت العدل يوجه رسالة …

الفنانة نهال عنبر ترد على الشائعات لا أخجل مما قدمته
الفنانة نهال عنبر ترد على الشائعات لا أخجل مما قدمته

الفنانة نهال عنبر ترد على الشائعات لا أخجل مما قدمته الفنانة نهال عنبر ترد على الشائعات لا أخجل مما قدمته فلقد انتشرت مؤخرًا على منصات التواصل الاجتماعي شائعات تشير إلى أن الفنانة المصرية نهال عنبر تفكر في اعتزال الفن. ولكن ردّت نهال عنبر بقوة على هذه الشائعات، مؤكدة أنها لا تنوي الاعتزال وأنها فخور…

مي عمر ومحمد سامي يحتفلان بعيد ميلاد ابنتهما الصغرى ( صور)
مي عمر ومحمد سامي يحتفلان بعيد ميلاد ابنتهما الصغرى ( صور)

  تحتفل الثنائي محمد سامي والفنانة مي عمر بعيد ميلاد ابنتهما الصغرى سيلين وشاركوا العديد من الصور من أجواء وفاعليات العيد ميلاد عبر صفحات التواصل الاجتماعي، حيث لاقت على تفاعل كبير من الجمهور.  وعلق الجمهور على الشبة الكبير بين مي عمر وابنتها الصغرى والشبة  بين محمد سامي وابنتك الكبرى حيث أنها طبق ا…

رواية سيف القاضي الفصل السابع 7 بقلم إسراء هاني
رواية سيف القاضي الفصل السابع 7 بقلم إسراء هاني

رواية سيف القاضي الفصل السابع 7 بقلم إسراء هانيرواية سيف القاضي الجزء السابعرواية سيف القاضي البارت السابعسيف القاضيرواية سيف القاضي الحلقة السابعةلقراءة أو تحميل رواية سيف القاضي الفصل السابع : اضغط هنالقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية سيف القاضي)يجب أن تكتب 5 تعليقات اولًا كي تظهر لك الحلقة. …

لا يوجد رقم id للصفحةلا يمكنك تنفيذ هذا الأمر