تامر حسني يحكي عن دعم بناته له قبل حفله الأول بإسبانيا

تامر حسني يحكي عن دعم بناته له قبل حفله الأول بإسبانيا

حكى الفنان تامر حسني تفاصيل دعم أبنائه له قبل إحياء أول حفل له بإسبانيا، إذ شعر بتوتر شديد قبل الحفل لأنه يقف أمام الجمهور الإسباني لأول مرة.

نشر “حسني” عبر حسابه الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك” صورة له من كواليس الحفل مع بناته، وعلق: “قبل صعودي المسرح للحفل الأسطوري لنادي الميريا بأسبانيا اللي هحكيلكوا كل تفاصيله في البوست القادم، مش عارف أنسى لحظة لما شافوني خايف عشان أول مرة أواجه جمهور أسباني بالكامل ومكنتش عارف إزاي هيستقبلوني فكان باين عليا التوتر ففضلوا جانبي طول الوقت وبيدعولي وبيقولولي متخافش يا بابا”.

 

نرشح لك: الشرنوبي: أحلم بالإنجاب لكن بشرط!

 

أضاف: “لحد ما نزلت كواليس أرض الملعب متفائل بدعواتهم وطبعاً المفاجأة استقبال الجمهور الأسباني ليا وليها بوست خاص، وطبعا أستاذ آدم معانا بس كان نايم كالعادة عشان الوقت كان متأخر، ربنا يخليكوا ليا يا فرحة عمري”.

 

في سياق آخر، يعرض فيلم” بحبك” لتامر حسني في السينمات حاليا، ضمن موسم أفلام عيد الأضحى 2022.

يضم الفيلم عدد من أبرز النجوم، منهم: هنا الزاهد، هدى المفتي، مدحت إسماعيل، حمدي الميرغني، شهد الشاطر، والفيلم من إنتاج حسام حسني، وتأليف وإخراج تامر حسني، في أولى تجاربه الإخراجية.

كان قد طرح الفنان تامر حسني، ألبومه الجديد “عشأنجي”، عبر قناة شركة “روتانا” الرسمية على “يوتيوب”، يضم الألبوم 9 أغنيات مختلفة، جاءت أغلبها على شكل فيديو كليب.