علق الممثل المصري ​عمرو وهبة​ على الانتقادات التي يتلقاها من المتابعين، والتي تحولت مؤخراً الى إساءات وإهانات له ولذويه.

كنزي عمرو دياب تكشف عن حبيبها بعد سنة من المواعدة..شاهدوا جماله

وأكد عمرو وهبة أن الانتقادات لا تؤثر عليه، ولا يمانع بأن لا يحبه الجميع، فكل شخص معرّض للانتقاد أو حتى الكره، ومن خلال حسابه الخاص على موقع التواصل الاجتماعي، قال: “طيب يا جماعه انا معنديش مشكله ان حد يكرهنى او يستتقل دمى او ميعجبوش عمل انا عملته”.
وأضاف وهبة، أن الإساءة لزوجته أو أحد أفراد عائلته، أمراً ليس مقبولاً أبداً، وقال: “وانا من يومين كنت منزل صوره ليا انا ومراتى عشان عيد جوازنا وفى واحده خدت صورتى انا وسلمى اللى ملهاش علاقه بشغل وشيرتها واتكلمت عن مراتى على جروبها عشان تجيب ترافيك عندها، وده مش مسموح عشان ده حاجه شخصيه مش شغل وانا شيرت كلامها وعملتلها منشن وهى خدت اللى فيه النصيب من الناس وبعد كده انا مسحت البوست عشان مسيبش عندى الكلام ده وعشان ناس قالولى كفايه حرام اتشتمت كفايه فا مسحته.. ودى كانت النتيجه عشان الناس تعرف بس والله ان الزوق مش بينف”.
واختتم وهبة كاشفاً سر عن هذه الفتاة فقال: “البنت دى مركزه معايا من 2020 وبوستاتها على الجروب بتاعها عندى بس مكنتش بتكلم عشان كانت بتتكلم على شغل او انى دمى تقيل او انى مش عارف ليه اصلا بمثل وده عادى عشان ده رأى .. ملوش علاقه بأسرتى”.