تحذير من تامر حسني بشأن إعلانه البحث عن مواهب جديدة
لايف ستايل

تحذير من تامر حسني بشأن إعلانه البحث عن مواهب جديدة

حذر الفنان تامر حسني، من حضور مقابلات في أي مكتب يحمل اسمه بشأن إعلانه البحث عن مواهب جديدة، موضحا أن المخرجة سارة وفيق ستتواصل مع المواهب التي تم اختيارها لفيلمه الجديد.

كتب “حسني” عبر حسابه الرسمي على التواصل الاجتماعي “فيس بوك”: “مساء الهنا، بالنسبة للمواهب اللي طلبتها محدش يروح يعمل أي مقابلات في أي مكتب باسمي، أنا طلبت فيديوهات فقط والفيديوهات بتجيلي كل يوم، محدش يروح أي مشوار لأي مكتب تحت اسمي”.

أضاف: “لأن اللي هيتم اختيارهم للمقابله هتكلمهم مخرجة الفيلم أستاذة سارة وفيق بشكل مباشر وأي مكتب عايز يرشح حد بيبعتلي فيديو بيعرض موهبته، يعني محدش يصدق أي حد يقوله تعالى عشان هتقابل تامر أو المخرجة تاني.. الأستاذة سارة هتكلم اللي اختارتهم بنفسها عشان يحضروا المقابلة الأولى”.

كان الفنان تامر حسني، قد أعلن عن أنه يبحث حاليا عن أطفال موهوبين من الجنسين أولاد وبنات، مؤكدا على أنه في حاجة إلى هذه المواهب بأسرع وقت ممكن.
كتب “حسني” في المنشور الذي طرحه عبر حسابه الشخصي على موقع “إنستجرام” الآتي: “لكل الجهات المعنية والأسر اللي مربية مواهب حلوة مهلبية، بدور على أطفال يمثلوا ويغنوا من سن 9 لـ 13 سنة ولاد وبنات موهوبين جدا.. في أسرع وقت”.

تريند أفاق عربية

To Top