رواية دمعه عين الفصل الثالث عشر 13 بقلم شيماء طارق

رواية دمعه عين الفصل الثالث عشر 13 بقلم شيماء طارق


رواية دمعه عين الفصل الثالث عشر 13 بقلم شيماء طارق

رواية دمعه عين الجزء الثالث عشر

رواية دمعه عين البارت الثالث عشر

افاق عربية
دمعه عين" width="225" height="300" data->
دمعه عين

رواية دمعه عين الحلقة الثالثة عشر

{بسم الله الرحمن الرحيم }
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
سليم راح المدرسه ولاقى الاولاد خايفين جدا من اللي حصل اللي ان كان فيه سطو مسلح على الباص بتاع المدرسه الولاد كانوا خايفين جدا واولياء الامور جو خدوا ولادهم وكان في فوضى كبيره في المدرسه سليم تليفونه رن تاني …..
≡≡≡≡≡≡≡≡
سليم:: الو
مجهول ::مش قلتلك ما تلعبش بالنار
سليم:: والله لاشرب من د-مك
يا اولاد ?‍?
نوح ::ايه اللي حصل يا سليم ؟
سليم ::هم اللي عملوا كده يا عمي خطفوا يزن ويزيد?
نوح ::يزن خطفو علشان عدوتك معاي بس ايه مصلحتهم ان هم يخطفوا يزيد ؟
سليم:: ده اللي مجنني مفروض ان نور متعاون معاهم ازاي يخطفوا ابنه ؟
نوح:: تمام يلا بينا علشان انا اتصلت بعز وعرفت كل حاجه وهو في الطريق للبيت يلا علشان نتفق ونشوف هنعمل ايه وهنرجع الولد ازاي ؟
سليم:: لو ابني حصل له حاجه انا هشرب من د-مهم والله ما هسيب فيهم حد عايش وهجيب عليها واطيها وهيعرفوا مين هو سليم البدران?
نوح ::اهدى يا سليم انت بتتكلم على حفيدي يعني انا عمري ما هسيبه انت ابني اللي ما خلفتهوش يا سليم انت ظهري وعمري ما هسيب حد يمسك يلا يا حبيبي
سليم ::تمام يلا يا عمي
[في قصر عائله البدران ]
~~~~~~~~~
كانت يسرا وعين وتيا وتولين بيجهزوا الغداء
~~~~~~~
عين:: ماما لو سمحتي انا هدخل اعمل ايس كريم علشان يزن؟
يسرا ::يا بنتي احنا عاملين حلو كتير!
عين::يا ماما انا عايزه اعملها له انا وعدته اول ما يجي من الروضه ان هو هيلاقي الايس كريم بالنكهه اللي هو بيحبها”
يسرا ::زي ما انتي عايزه يا حبيبتي .
تولين ::ماما انا عايزه اعمل مكرونه بشاميل علشان زين ؟
تيا ::زين هو بقى اسمه زين دلوقتي ?
تولين ::بس يا تيا ممكن يا ماما ?
يسرا ::افتحي الفرن وحضرتك هتشوفي المكرونه البشاميل
تولين:: بجد يا ماما انا ما كنتش اعرف ان انتى عملتي☺
تيا :: وانتي عرفتي منين ان هو بيحب المكرونه البشاميل ؟?
تولين ::ما فيش حد مش بيحب المكرونه البشاميل يا استاذه!
عين ::عادي انا مش بحبها ?
تولين:: يبقى مش بتعرفي تاكلي ?
يسرا :: بطلوا بقى يا بنات مناقره
تولين احنا قلنا ايه البيت في ثلاث بنات يعني عين هي بنتي الثالثه ما فيش فرق بينكم?
تولين:: اسفه يا ماما اسفه يا عين انا والله ما كانش قصدي وفعلا انا اعتبرتها زي اختي?
عين ::وانا مش زعلانه منك يا تولين
ما فيش اخوات بيزعلوا من بعض?
تيا:: يا لهوي على الحب
الحب ولع في الدوره ? يا رجاله?
يسرا ::رجاله يا بت فين رجاله دول ؟
تولين ::روقي يا سوسو !
يسرا:: انا بناتي خلاص لهجتهم باظت ايه اللي حصل لكم يا عيال?
عين:: يا ماما كل الناس بتتكلم كده انتى بس اللي رقيقه وجميله شويه ☺
يسرا:: اضحكي عليا يا عين ماشي يا قلبي انتى وهي يلا بقى عشان نخلص زين زمانه جاي ?
تولين:: تمام يا ماما في اي حاجه ممكن اساعدك فيها؟
تيا:: ومن امتى الكلام ده في ناس هنا كانت بتكره وقفه المطبخ بس النهارده الموضوع غريب خالص يا عين ايه رايك؟
عين ::سبحان مغير الاحوال؟
تولين:: بس بقى انتى وهي انتم هتشتغلوني انا هروح اجهز السفره يا ماما؟
يسرا:: ماشي يا روح ماما !
~~~~~~~~
خرج تولين من المطبخ وكانت بتجهز السفره زين كان داخل القصر
~~~~~~~~~
زين:: مساء الخير؟
تولين:: مساء النور!
زين:: ايه اخبارك انتى عامله ايه دلوقتي؟
تولين :: الحمد لله بقيت كويسه وطبعا بفضل حضرتك لو ما لحقتنيش في الوقت المناسب كان زماني ميته انا عرفت من الممرضه ان حضرتك اتبرعتني بالد-م رغم ان هو كان خطر على حياتك انا بشكرك جدا?
زين :: بعد الشر عليكي وبالنسبه للد-م ده واجبي المهم ان انا شايفك واقفه دلوقتي قدامي دي اهم حاجه
عندي ?
تولين ? سكتت اتحرجت
تولين :: شكرا جدا?
الجد ::اهلا وسهلا بحضره الظابط نورتنا ؟
زين :: حضره الظابط ايه بقى يا حامد بيه اسم زين بس؟
الجد :: لو عايزني اناديلك زين قول لي يا جدو زي ما احفاده بيقولوا لي يا جدو انت بقيت زي احفادي
زين:: ده شرف ليا يا جدو
الجد ::وانا بشكرك يا ابني على اللي عملته مع حبيبتي تولين لولاك كانت في خبر كان شكرا جدا يا ابني ?
زين:: ما تقولش كده يا جدو انت مش بتقول ان انا زي احفادك ازاي تشكرني؟
الجد :: ربنا يعلم يا ابني اللي في
قلوبنا ?
يسرا:: نورتنا يا زين
زين:: ده نورك يا طنط هو فين عز مش شايفه يعني ؟
يسرا:: زمانه جاي هو كلمني من شويه وكان في الطريق وسليم ونوح على وصول؟
تولين: اتفضل يا حضره الظابط
زين :: انا مش قلت ما حدش يقول لي حضره الظابط اسمى زين بس؟
تولين :: {بكسوف} اوكي اتفضل يا زين
يسرا:: يلا تيا
تيا :: حاضر يا ماما
تيا ::انتي شايفه يا عين اللي انا شايفاه
عين:: ايوه شكلها الصناره غمزت شفتي
تولين بتطلع قلوب وهي واقفه
عين:: سيبك انتي من تولين دلوقتي يا تيا انتي ايه اخبارك انتى وعز مش شايفه جديد يعني ؟
تيا :: فعلا ما فيش جديد!
عين:: انتي فعلا بتحبيه يا تيا ؟
تيا:: انا من يوم ما اتولد وانا شايفه اهتمام عز بيا حبيت اهتمام بيا وحبيت خوفوا عليا انا ما اعرفش حد في الدنيا الا عز وقلبي وعقلي ما حبوش غيره ?
عين ::ربنا يخليكوا لبعض يا حبيبتي”
تيا ::وانتي ايه اخبارك مع ابيه سليم ؟
عين :: كويسين !
تيا:: ممكن اسالك سؤال يا عين؟
عين:: طبعا يا حبيبتي تفضلي !
تيا:: انتي بتحبي ابيه سليم؟
عين:: انا مش هقدر اكدب عليكي يا تيا بس انا متعرفش على سليم زي اي الاتنين اتعرف على بعض بس سليم قال لي ان احنا نعمل فتره زي فتره الخطوبه لحد ما تخرج وقال لي ان انا ممكن اكرر افضل معاه او ننفصل
تيا ::وانتي ايه رايك? ؟
عين:: انا من دلوقتي وحاسه ان انا منجذبه جدا ليه وبرتاح معاه قوي مش متخيله حياتي من غيره بس مش عارفه ده حب ولا مش قادره اقيم مشاعري لحد دلوقتي وكمان انتي عارفه ان هو كان متجوز وكان بيحب مراته قوي؟
تيا:: تعرفي ان ابيه سليم اتغير جدا من وقت ما اتجوزك يا عين من بعد مو-ت ريم ما كانش بيكلم اي حد في العيله وقليل جدا اما بيقعد معانا على السفره كان وقت كله في الشغل او مع ابنه يزن بس دلوقتي الموضوع اختلف خالص بقى بيجي بدري وبقى بيقعد معانا وبقى بيكلمنا انا اخر مره اتكلمت مع ابيه سليم وكان بينا حوار وقعدنا على سفره واحده قبل ما ريم تمو-ت كنت في الوقت ده صغيره ابيه سليم كويس جدا وانا فخوره ان انا عندي اخ زيه انسان محترم وناجح ?
~~~~~~~~~~~~~~
عين كان الساكته وبتسمع تيا وكان مبسوط قوي?
~~~~~~~
تيا ::رحت فين يا بنتي ؟
عين ::معاكي اهو انا هدخل بقى علشان اجهز ل يزن الاكل .
تيا :: اتفضلي يا حبيبتي !
يسرا ::هى عين راحت فين يا تيا
تيا:: راحت المطبخ هتعمل حاجه وجايه على طول
يسرا :: يلا يا بنتي الاكل اتحط على السفره هتستني لما يبرد
تيا :: حاضر انا جاي اهو يا ماما هو عز هيجي امتى ؟
يسرا:: زمانه جاي يا حبيبتي يلا نبدا احنا وهو 10 دقائق كده وهيكون هنا
تيا:: تمام
تولين اتفضل يا زين؟
زين:: انا باكل اهو!
تولين:: اتفضل المكرونه البشاميل ؟
يسرا:: لازما تاكل من المكرونه البشاميل اوعى تكون مش بتحبها
زين ::لا طبعا في حد مش بيحب المكرونه البشاميل
تولين:: قل لهم بالله عليك علشان انا بقول لهم كده هم مش مصدقني؟
زين :: بجد جميله والاكل كله جميل تسلم ايديكم يا جماعه?
عين خلصت وجت قعدت على السفره
~~~~~~~~
يسرا ::قولي يا عين
عين ::سليم زمانه جاي يا ماما هاكل معاه؟
يسرا :: زي ما انتي عايزه يا حبيبتي
~~~~~~~~~~~~~~~~
تعالو نروح عند نور فيلا الفخراني
~~~~~~~~~~~~~~~~~
نور:: انا مش هسيب ولادي ?‍? دول انا همحيهم من على وش الارض ازاي جات لهم الجراه ان هم يخطفوا ابن نور الفخراني
منار:: انا عايزه ابني انا ما ليش دعوه يا نور جيبلي ابني دلوقتي؟?
نور ::ما تقلقيش يا منار ابني مفيش حد هيقدر يلمسه?
منار:: يا رب يا نور يا رب انا هموت لو ابني حصل له حاجه يا رب يحفظك يا يزيد?
نور كان بيعيط واخذ منار في حضنه? فضل يبكوا على ابنهم اللي ما يعرفوش هو فين
~~~~~~~~~
نرجع تاني لقصر عائله بدران دخل عز
~~~~~~~~
عز ::مساء الخير
تيا ::اتفضل يا عز يلا عشان تاكل اكيد انت جاي جعان؟
عز:: ومين هيجيله نفس بعض اللي حصل!
يسرا ::وايه اللي حصل يا ابني في حاجه ولا ايه؟
عز:: يزن ابن سليم ويزيد ابن نور اتخطفوا النهارده؟
يسرا:: حفيدي مين اللي خطفوا ؟
الجد:: حصل امتى الكلام ده يا ابني وليه ما بلغتناش؟
عز :: انا لسه عارف دلوقتي من سليم كان في صطومسلح على الباص بتاع المدرسه واخذه يزن
ويزيد اتخطف من قدام الجامعه
الجد ::ايه النصيبه السوداء دي ازاي يعمل كده مع عائله بدران وعائله الفخراني؟
زين ::والكلام ده حصل امتى يا عز انا ما جاليش اي معلومه عن الكلام ده؟
عز ::علشان المدرسه بلغت القسم اللي كان قريب من المكان !
عين:: ازاي حد ممكن يخطف طفل صغير زيي يزن ازاي اعملوا كده ?
عين فضلت تبكي كثير وكانت خايفه على يزن?
يسرا ::اهدي شويه يا عين خلينا نفكر هنعمل ايه
عين:: انا لسه عامله له الايس كريم اللي هو طلبه مني يا ماما
يسرا ::ما تقلقيش يا حبيبتي انا واثقه في سليم ان هو مش هيسيب ابنه ويبات بره وان شاء الله هيرجع?
الجد:: ما تخافيش يا عين سليم هيرجع ابنه
عين:: يا رب يا جدو
تيا :: وايه مصلحتهم ان هم يخطفوا طفل؟
عز:: اكيد اعداء سليم!
تولين:: احنا تعبنا من المشاكل وابيه سليم مش اول مره يحصل معايا الموضوع ده هم كانوا السبب في موت مراته ودلوقته يخطفوا ابنه بجد كده حرام ؟
عين :: يعني هم ممكن يعملوا حاجه في يزن؟
الجد شاور لتولين تسكت
الجد :: لا يا حبيبتي ان شاء الله يرجع بالسلامه اكيد الموضوع فديه ولو على الفلوس امرها سهل ان شاء الله اما يجي سليم بس هنعرف هو ايه اللي حصل؟
♥︎الجد اتصل لي بنور يا عز♥︎
عز ::حاضر يا جدو
{اتصل عز بنور}
نور/ الو
الجد/ ايوه يا نور
نور /ازيك يا حامد بيه
الجدحامد/ الله يسلمك يا ابني ما عرفتش حاجه عن ابنك
نورا / لا والله لسه
الجد/ تعالى على القصر دلوقتي ابن سليم اتخطف النهارده
نور/ ازاي حصل الكلام ده ولاد الكلب عملوها تاني مسافه السكه واكون عندك
الجد/ هات معاك الولاد المدام
نور/ ليه
الجد/ علشان انا هامن المكان عايزين نجيب الاولاد اللي اتخطفوا مش عايزين حد ثاني يتاذي
نور /حاضر زي ما حضرتك تشوف مسافه السكه وهنكون عندك
الجد/ تمام يا ابني
~~~~~~~
دخل سليم هو وعمو نوح وكانت
عين منهاره في البكاء
~~~~~~~
سليم ::في جاحه حصل تاني
يسرا ::عين من وقت ما عرفت اللي حصل مع يزن وهي بتعيط
سليم ::خليكي واثقه فيا يا عين ان شاء الله هرجعه وهيبات في حضننا النهارده ما تقلقيش يزن هينام في حضني انا وانتي النهارده!
عين:: توعدني يا سليم انا خلاص خدت على يزن واعتبرته ابني انا مش هقدر استغنى عن؟
سليم طبطب عليها وراح واخدها في حضنه?
الجد:: انا اتصلت بنور وهو زمان وجاي دلوقتي في الطريق جهزي اوضه للولاد يا يسرا واوضه لنور والمدام احنا لازما كلنا نكون في مكان واحد علشان لما نكون مع بعض عدونا مش هيقدر علينا؟
سليم:: كان بلاش نور يا جدي انت عارف نور عمل فيا ايه!
الجد:: اللي انا اعرفه ان نور كان ضحيه زيك ما تديش الموضوع اكبر من حجمه يا سليم لو انت عارف صاحبك فعلا مش هتصدق عليه اي حاجه من اللي كانت بتحصل هم دبروا الموضوع وقدروا يلبسوها لصاحبك عشان يفرقوكم؟
سليم :: خلاص يا جدو مش وقت الكلام ده
الجد:: على رايك
المهم هيجي نور مش عايز اي كلام في اي حاجه دلوقتي احنا مش وقت حساب احنا لازما نكون ايد واحده ؟
سليم :: اللي حضرتك تشوفه يا جدو”
~~~~~~~~
بعد دقائق جه نور ومعاه ولاد ومراته
~~~~~~~~
الجد ::يسرا لو سمحتي عرفي منار والولاد اوضهم ؟
يسرا؟ حاضر يا بابا !
الجد ::يلا بقى كله على المكتب عشان نشوف هنعمل ايه؟
~~~~~~~~~
الكل داخل المكتب
~~~~~~~~~
سليم ::الحوت مش هيجيبها لبره هو كان لازما يمو-ت من زمان؟?
الجد:: انا عايز اسلمه بايدي للعداله احنا اخلاقنا ما تسمح لناش ان احنا نعمل كده خلي القانون يعاقبه يا سليم احنا هنسلمه وهو هيتعاقب خلينا في المهم احنا عايزين دلوقتي نعرف مكان الحوض؟
عز ::يونس الحوت ما لوش مكان معين انت عارف ان هو عامل زي الشبح بيظهر ويختفي من غير ما حد يحس بيه احنا بقى لنا سنين بنرقب ومش عارفين نوصل له ؟
نور ::بس انا عارف مكان كنت بقابل فيه الحوت!
زين ::فين المكان ده ؟
نور ::فيلا في اسكندريه !
سليم:: تمام هات العنوان؟
نور ::مش هينفع تروح لوحدك المكان هناك متامن كويس جدا ما فيش حد بيقدر يدخلوا وكمان انت لو دخلت مش هتلاقيه لان المكان الاساسي هو تحت الارض من فوق فيلا عاديه جدا وفيه مدخل لفيلا تانيه وليها بوابه خاصه تحت الارض!
نوح:: طب احنا هنوصل ازاي للمكان ده ؟
نور ::سهله قوي انا اعرف اوصلكوا انا دخلت قبل كده وعارف المكان كويس جدا !
الجد:: وايه اللي يضمنك ان هو يكون في المكان اللي انت بتقول عليه ده ؟
نور ::علشان المكان ده هو المكان الوحيد اللي يونس الحوت بيقعد فيه هو ممكن يختفي بالشهور بس بيكون موجود في الفيلا دي عشان ما حدش يقدر يوصل له وكل العمليات بتتنفذ فيها وهو مجهز اكبر شحنه مخد-رات هيسلمها خلال الايام دي!
زين ::وانت ما بلغتش ليه ؟
نور ::علشان كنت خايف على مراتي واولادي وكنت خايف على سليم بس دلوقتي خلاص هو خطف ولادنا هيعمل ايه اكتر من كده وانا مش هسيبه غير ما اخد حقي وحق صاحبي!
سليم:: يا ريت ما تتكلمش فى الموضوع ده انت نسيت انت عملت ايه؟
الجد:: قلت ايه يا سليم ؟
سليم:: انا ما اتكلمتش بس يا ريت تعرفوا يا جدي ان هو ما يتكلمش في الموضوع ده لغايه ما نخلص موضوع الحوت ونرجع الولاد ؟
نور ::هيجي اليوم يا صاحبي اللي تعرف في ان انت ظالمني
زين:: انا هبلغ المديريه واخليهم
يبعتوا لي فريق علشان نقدر مقبوض على يونس الحوت متلبس؟
عز :: انا بلغت المديريه والفريق كله جاهز ومستعدين في اي وقت
زين :: تمام
الجد :: خلاص زين وعز ومعاهم نور يروحوا يرجعوا الاولاد ”
سليم:: وانا مش هسيب ابني انا لازما اروح اخلص حسابي مع يونس الحوت
الجد:: مش وقته يا سليم بلاش عند بقى ؟
سليم:: لو سمحت يا جدو انا مش هسيب ابني ولا هسيب حقي ولازما اروح بنفسي ”
الجد:: تمام خلي بالكم من نفسكم يا ولاد
خرج سليم ومعايا زين وعز
نوح ::استنى يا سليم انا جاي معاك
سليم لا خليك يا عمي لازما يكون في حد مننا في البيت انت عارف ان بابا مسافر دلوقتي ما فيش حد في البيت غير جدو ما ينفعش تسيب البيت
نوح تمام بس طمنيني على طول وانا هفضل على تواصل معاكم خلي بالك من نفسك يا بطل انا واثق فيك يا سليم
سليم ما تخافش يا عم ان شاء الله خير ونقدر نرجع الاولاد وهنقدر نجيب حق ريم
نوح ان شاء الله يا بطل
? سليم بص على عين
وعين كانت بتعيط ? وخايفه علي وخايفه على يزن وخايفه تخسر عيلتها بعد ما لقيت عيله حبيتها خايفه هتخسر ده كله تاني وسليم كان فاهم عين كويس جدا متفهم خوفا?‍?‍?
سليم:: خلي بالك من نفسك يا عين؟
عين:: خلي بالك انت من نفسك
[ لااله الا الله ]؟?
سليم::[محمد رسول الله }
خرج سليم من القصر وكان خايف على عين وولدته وبنات عمو
عز بلغ المديريه وطلب تامين
قصر عائله بدران
وفعلا القو-ات جت وامنت القصر
~~~~~~~~~~~~~~~
تعالوا نروح عند حمدي نعيمه ادت لحمدي كميه مخدر كبيره وحمدي وقع على الارض وما كانش بينطق عدى اربعه ايام على اليوم ده ونعيمه راحت عند يونس الحوت الجيران شامو ريحه طالعه من شقه حمدي?
اسماعيل جار حمدي فضل يخبط على الباب محدش رد عليه
بلغ الشرطه جات الشرطه لقيو حمدي ميت المعمل الجنا-ئي اثبت ان هو مي-ت بكميه مخد-ر كبيره واثبت ان هو كان بيتعا:طى مخد’ر بقاله اكتر سبع سنين ?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اخره المخد-رات ايه خسر ولاده ومراته وخسر دنيته وخسر اخرته يا ريت يكون عبر لاي اب ممكن يفكر ان هو يسيب ولاده او يتخلى عنهم
الطريق المخد-رات صعب جدا واخره المو-ت ما فيش مفر من المو-ت وتكون خسرت دنيتك وخسرت اخرتك
فيا ريت تشتري نفسك وتشتري اولادك {لا للمخد-رات}??
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
تعالوا نروح عند عين
~~~~~~~~~
عين كانت خايفه جدا على زوجها هو بقى كل حياتها هي ملهاش حد غيره?
~~~~~~~~~
يسرا ::ربنا يسترها عليك يا ابني ربنا يرجعه بالسلامه حد تصل عليك يا بابا ؟
الجد:: حامد ابدا يا بنتي لحد دلوقتي ما اعرفش اي حاجه عنهم!
~~~~~~~~~~~~~
فجاه سمعوا علي الطلاقات الناريه على القصر وحصل مشاجره بين القو-ات اللي بتامن القصر وبين العصابه اللي عايزه تقتحم القصر
وفجاه ؟؟؟

يتبع…

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية دمعه عين)

رواية دمعه عين الفصل الثالث عشر 13 بقلم شيماء طارق

رواية دمعه عين الفصل الثالث عشر 13 بقلم شيماء طارق

تعليقك ورأيك يمكنك كتابه مشكلة او أستفسار !

ترند أفاق عربية اليوم والأكثر زياره للساعه

رقم المقال الصورة اسم المقال عدد الزيارات

أحدث وأهم الترندات و عمليات البحث الرائجة الأن في السعودية والعالم !

أحدث المقالات من أفاق عربية

وظيفة براتب 100 ألف دولار.. السيسي يعلن عن فرص عمل مميزة
وظيفة براتب 100 ألف دولار.. السيسي يعلن عن فرص عمل مميزة

كشف الرئيس عبدالفتاح السيسي، عن وظيفة براتب يصل إلى 100 ألف دولار شهريًا، موجهًا رسالة لأولياء الأمور والطلاب كي يتمكنوا من استغلالها في المرحلة المقبلة وإعداد الطالب للحصول عليها. وأشار السيسي، خلال حديثه في افتتاح مركز البيانات والحوسبة السحابية الحكومية، إلى أن مجال الاتصالات وتكنولوجيا المعلومات…

أرادت بريتني غرينر أن تقضي على حياتها "أكثر من مرة" في ظروف الحبس الروسية المروعة
أرادت بريتني غرينر أن تقضي على حياتها "أكثر من مرة" في ظروف الحبس الروسية المروعة

بريتني جرينر بالتفصيل الوقت الذي قضته في أحد السجون الروسية وحياتها منذ إطلاق سراحها في عام 20/20 مقابلة مع روبن روبرتس. خلال حلقة الأربعاء 1 مايو من برنامج ABC News، تحدثت غرينر، 33 عامًا، عن احتجازها بعد العثور على مادة رباعي هيدروكانابينول في أمتعتها في مطار روسي. قالت نجمة كرة السلة إنها بعد الت…

“شعرها وقع” و”وزنها زاد”.. مروة عبدالمنعم: الكلام عن الباروك
“شعرها وقع” و”وزنها زاد”.. مروة عبدالمنعم: الكلام عن الباروك

11:58 صالخميس 02 مايو 2024 كتب مصطفى حمزة كشفت الفنانة مروة عبدالمنعم، عن تعرضها للتنمر، بسبب ارتدائها باروكة شعر، وزيادة وزنها، موضحة أنها عانت من أزمة نفسية. مروة، عبر صفحتها في موقع فيسبوك، كتبت: “وأخيراً إفراج نهائي من الباروكة.. بعد دوامة نفسية سيئة جدا دخلت فيها، وصلتني ل٧٠ كيلو وسقوط شعري بال…

لا يمكنك تنفيذ هذا الأمر